reklama

JOJ to bol paradox...

Je tesne po Vianociach, deti si ešte užívajú zimné prázdniny, študenti sa pomaly začínajú pripravovať na nadchádzajúce skúškové obdobie. Jedným z týchto detí je aj môj malý brat, a jedným z týchto študentov som aj ja. Malého brata včera zaujal rodinný film Sám doma 3, a tak som bol poverený aby som mu tento pre deti pomerne zaujímavý film nahral na DVD rekordér.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Je tesne po Vianociach, deti si ešte užívajú zimné prázdniny, študenti sa pomaly začínajú pripravovať na nadchádzajúce skúškové obdobie. Jedným z týchto detí je aj môj malý brat, a jedným z týchto študentov som aj ja. Malého brata včera zaujal rodinný film Sám doma 3, a tak som bol poverený aby som mu tento pre deti pomerne zaujímavý film nahral na DVD rekordér.

Načo toľko rečí? Aby som spresnil situáciu pri ktorej som sa ocitol pri televízore a s naladenou stanicou televízie JOJ....

Keďže som si myslel, že film začína o 16:00 tak som ešte videl posledných pár minút filmu, ktorý tam pred tým práve končil. Čo ma však dosť zarazilo, boli práve tie posledné minúty, čo bolo predtým neviem. Keby vedľa mňa sedel môj malý brat určite by som prepol na niečo vhodnejšie. No a o čo tam išlo? Tak na snímke bola nejaká žena, ktorá bola ako rukojemníčka psychický chorého muža. Po istej chvíli ju oslobodil pravdepodobne hlavný hrdina filmu a vtedy to prišlo... Hlavný hrdina stál nad ležiacim zloduchom s mačetou v ruke a rozhodoval sa čo urobí so zneškodneným protivníkom, a hádajte čo urobil?..... asi nemusím pokračovať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Neviem si však predstaviť čo sa odohrávalo v mysliach detí, ktoré v tomto čase pravdepodobne sedeli pri televízore bez kontroly niekoho kto by vedel rozhodnúť či to je pre ich psychický vývoj vhodné. Veď v takom čase sa predsa nezvykne vysielať niečo nevhodné... Ak sa opýtate na vekovú hranicu ktorá sa naznačuje v pravom hornom rohu, tak to bolo od 15 rokov.

 Keď začal film, ktorý som chcel nahrať tak v pravom hornom rohu zasvietilo číslo 7. nie je to tak trochu paradox? Koľko malých detí videlo koniec predchádzajúceho filmu, ktorý by sa podľa mňa mal vysielať až večer, keď deti nemajú až takú “možnosť výberu“? 

Michal Jurčišin

Michal Jurčišin

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študent z východu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu